söndag 17 april 2011

Rise and shine!

Woo, vaknad tidigt i morse pigg och fräsch! Som jag har längtat efter den här dagen :-) Det var visserligen en annan visa igår, ingen bra start på den dagen... Efter den lagade restaurangmiddagen på torsdagen åt jag väldigt lite och enbart raw på fredagen. Jag fick inte i mig tillräckligt med energi och blev extremt trött på kvällen samt lördag morgon. Jag var ganska sugen på vanlig mat men envis som jag kan vara ibland höll jag ut och tog en jogg/promenad på lördag morgon, några A+B solhälsningar (yoga) och genomförde ett 20-min workout program. Efter det var jag helt slut och hade ett ganska taskigt humör (min sambo kan intyga). Såg till att äta ordentligt med råkost och få saker gjort som gnagt i mitt huvud ett tag, sedan en skön vila på spikmattan under kvällen. Det gjorde susen för i morse vaknade jag som en solstråle och hade hur mkt energi som helst! Weee! Har bestämt att det här ska bli den bästa dagen (och alla andra dagar :-)

Vackert att titta på under promenaden :-)

Det knoppar och blomstrar, underbart!
Till frukost drack jag en färskpressad apelsin- och grapefrukt juice, mums! 20-min workout för dagen avklarat och snart en härlig promenad i det fantastiska vädret. Sedan är jag redo för precis vad som helst!

Igår kväll efter middagen drack jag en grym alkaliserande färskpressad juice på äpple, gruka, selleri, citron och lite ingefära. Inte eget recept, den har jag nog snappat upp någonstans.

Nu ska jag fortsätta med den här fantastiska söndagen!

Ha det bäst :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar