tisdag 19 april 2011

Detoxdryck till fikat

Häromdagen såg jag att Wayne's Coffee tagit in en detoxdryck, what? Jag vet inte riktigt vad jag tycker, jag skulle nog inte dricka den under en detox eftersom innehållet inte är särskilt färskt men kanske ett bättre alternativ till Colan eller saften t.ex. nästa gång man ska fika. Kul :-) Den fanns i två smaker Granatäpple & Green Tea samt Lemon & Green Tea och innehåller inga tillsatser eller socker. Great :-) Mer info om dryckerna på företaget Mangajos hemsida här.

Detoxen känns bra nu, jag är back on track. Lite svajigt i helgen och i måndags lite tugnt eftersom jag denna vecka äter väldigt lätt mat för att verkligen rensa kroppen. Men just nu känns det hur bra som helst. Alright!

Häromdagen gjorde jag denna smoothie efter en promenad/joggintur med jättekonstig bär-och fruktkombination. Intressant och god smak. Den godkändes i alla fall av min sambo ;-)

1/2 dl havtorn
1/2 dl tranbär
1/2 dl mandel (blötlagd)
acai
ca 1 dl kokosmjölk

Mixa i en blender och njut, wow vilken power!

Må bäst :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar