torsdag 2 januari 2014

Memories of Love


Bästa sättet att kickstarta det nya året är väl ändå med en ny-revival av min vilande raw food blogg!! Yeeehaa! Har haft ett långt blogg-break och fokuserat på annat som tagit min tid samt verkligen fått känna att jag har så mycket jag vill dela med mig av till er alla. Tack alla ni som fortsatt/börjat läsa min blogg och mailat in era frågor och funderingar. Stort tack för ert stöd och pepp :-)

Inleder med bilder från det händelserika året i temat bröllop och utbringar samtidigt en skål för 2014. Wow! Vilket fantastiskt år vi ska ha :-)



Mot altaret...

Nygift och lycklig brud!
Det lyckliga brudparet



Det vackra brudparet

Fest hela natten lång

Självklart en raw bröllopstårta i världsklass, godaste tårtan ever!

Den fina och supergoda raw food bröllopstårtan gjorde ingen mindre en den fantastiska kreatören och raw food kocken Suzy. Kolla in hennes blogg här. Hon gör raw food i världsklass. Önskar jag hade hennes fantasi, kreativitet och smaksinne, wow!

Möhippa i världsklass med proffsfotografen Waldemar Hansson, superstylisten (samt min man-tärna) Kawa H Pour och världens bästa möhippegäng, love :-)

Jag och världens bästa brudtärna Kawa

Inga mindre än grymma Julia Andersson och Waldemar Hansson har fotograferat bröllopsbilderna.

Love


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar