lördag 4 januari 2014

Hello 2014

Nytt år, nya möjligheter. Detta år ska bli ännu bättre, lyckligare, mer produktivt och ännu mer fantastiskt än det förra och då är det hög tid att planera för det nu. Sätta upp nya mål och bryta ner dem i mindre sedan till mer konkreta action-plans som man kan sätta igång med redan idag!

För att uppnå alla mål ska kroppen gärna vara i topptrim så man orkar med allt fantastiskt som ska hända en :-) Plöjer mina senaste böcker för inspiration till kommande detoxen. Det är dags att rensa och ladda med mer näring. Yeehaa!


God raw yoghurt och fantastiskt inspirerande läsning



Supermat - av John Opsahl är sjukt bra! Innehåller massa information om kost och näring samt grymma recept. 5 Sandrastjärnor!

Grön magi - av fantastiska Kris Carr, som övervann kampen mot cancer genom god hälsosam och näringsrik kost bl.a. Boken innehåller främst spännande vegetariska recept. Helt ok, hade förväntat mig mer raw food. 3+ Sandrastjärnor.

Mina favvosnacks: mullbär, physalis och råtorkade rödbetschips


Fina minnen från året som gick: möhippa i vackra Norge 


Fina minnen från året som gick: proffsfotografering i studio med fenomenal fotograf, superstylist Kawa, sminkös och världens bästa möhippegäng som valde denna outfit. Love!

Hur ska jag någonsin slå 2013? Älskar er alla fantastiska vänner, underbara familj och mina grymma kollegor.

Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar