lördag 23 juni 2012

Världens mest hälsosamma te

Sitter och dricker världens mest hälsosamma te och tittar på filmen Thrive (tips från rawfoodmiddagars sida på facebook, tack) samt några Ron Teeguarden klipp på youtube. Amazing! Jag fick en sådan stark impuls att jag bara måste dela med mig av det här. Se Thrive gratis på youtube så snart du får chansen, den är helt fantastisk. Påminner lite om en Michael Moore film (kan kännas något flummig i början men blir bara mer och mer intressant).

Trailer



Film



Ok, Ron Teeguarden har världens mest hälsosamma te nämligen Spring Dragon Longevity Tea. Den ökar din livslängd, anpassningsförmåga och får dig att frodas (växa, utvecklas, ha framgång). Den innehåller Gynostemma vilket är känt som Magiskt gräs i Kina och används främst som anti-aging ört. Man kan dricka den på morgonen för en god start på dagen och ökad energi samt på kvällen för att slappna av. I Kina kallar man Gynostemma för "Ginseng till te-pris" och har använts historiskt för att behandla en rad olika hälsoproblem. Drick dagligen för hälsan och ett längre liv :-)



Jag köpte den på iHerb för en anständig summa. Använd min iHerb kupon kod POG409 och få 5$ rabatt på ditt köp :-) Tips! Handla för max 320 kr ca 48 $ för att undvika extra tullavgifter och inte mer är 1812 gram för billigare frakt.

"The World will be saved by the Western Woman" - Dalai Lama

1 kommentar: