onsdag 21 mars 2012

Lunch och middag

Sporteopathy kur nummer 2 är över för denna gång. Ytterligare 30 dagar har gått och jag mår riktigt bra! Det känns bra i kroppen och jag ligger bra till med träningen. Har haft en liten svacka med förkylning men skyller den mest på stress som går ur kroppen och inflammationer som kommit fram. Morgondrinken har inte varit god alls men jag saknar den redan, haha. Alla kosttillskott och piller saknar jag också. Jag märker att jag äter bättre och bättre ju mer tiden går och mitt intresse för råkost och hälsa ökar ännu mer. Man mår så otroligt j-la bra! Tack Johanna än en gång :-) Kolla in Sporteopathy här http://www.sporteopathy.com/ Annika Duckmark bloggar just nu om sitt Sporteopathy paket :-)

Lunch för dagen brukar oftast bli en salladsvariant, mellanmål smoothie och även goda raw food snacks som chokladbollar eller liknande. Jag försöker se till att inte gå ner i vikt nu när jag tränar på bra genom att äta olika snacks som innehåller nötter bla. Ni som vill gå ner i vikt, ät mycket råkost så säger det bara vips!

Lunchlåda på jobbet, vi är fler som groddar och har oss :-)
 Hade nyligen middag med tjejerna då blev det avokadosallad, halloumiost och raw rödbetsbiffar :-) (biffarna är recept från Renée Voltaire). Mums!

Middag med tjejerna hemma hos mig :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar