fredag 7 oktober 2011

Lunchlyx i veckan

Woop! Har haft världens bästa luncher denna vecka :-) Jag blir bara såååå lycklig av bra mat och raw food. Kan varmt rekommendera Centralbadets restaurang och Matdistriktet. Fantastiska matupplevelser, wohoo!

Det började med lunch på Blueberry, alltid naaaajz!


Min favoritsmoothie på Blueberry: Eat your greens.
Är kanske en miljard gånger godare än den ser ut, haha.

Season boll med cashewnötter och rå choklad, mums!
Sedan lunch med kollegorna på Centralbadets restaurang, de har både vanlig mat och helt fantastiska raw food rätter. Spana in menyn här: http://www.centralbadet.se/restaurang/



Världens godaste Energisallad på Centralbadets restaurang.

Energidrink!
Slutligen ett besök på Matdistriktet, som blev utnämnd till årets hälsorestaurang. De har fantastisk ekologisk mat och massa sjyssta produkter, absolut helt grymt. Läs mer här. http://www.matdistriktet.se/

Ingen blev lyckligare än jag :-)



Fantastisk salladsbuffé på Matdistriktet
Många grymma produkter och gott, bl.a. raw food :-)


Må bäst!

3 kommentarer:

  1. Åhhh måste besöka alla dessa ställen nästa gång jag är i Stockholm!!!!
    Då måste vi mötas upp helt klart :D
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Oh, spännande med Matdistriktet, dit måstea jag på besök nästa gång jag drar till Sthlm. Fin blogg i övrigt, ska kika in hit flera ggr :)

    SvaraRadera
  3. Jaa, hör av dig om du kommer upp till Stockholm Emma, det vore så roligt att ses!! :-) Kram!

    Tack Marina och kul att du gillar bloggen :-) Kan varmt rekommendera Matdistriktet och Centralbadets restaurang, fantastiskt mat! Ha det gott! Kram

    SvaraRadera