torsdag 6 januari 2011

I godisskålen

Jag är kär i min stora fruktskål. Helt plötsligt står råsaftscentrifugen framme jämt och vi gör dundergoda juicer varje dag. Ica Maxi har exptrapriser på en massa exotisk frukt så jag passade på att köpa mängder med ananas, mango, passionsfrukt, granatäpple, sweetie, äpple, kiwi m.m. Ingen risk att man blir förkyld här inte ;-) Pojkvännens favoritjuice smakar dans, party, sommar, exotiskt, paradis, glädje, kärlek och partydrink. Passar bra att få en smak av sommar så här års ;-) Den är fantastisk, try it!

Magisk juice

1 ananas
2-3 äpplen
1 cm ingefära
3 kiwi

Släng frukten i råsaftscentrifugen och voila! Så enkelt och otroligt gott, finns nog ingenting som toppar denna.

Se till att proppa i dig massa frukt för att undvika förkylning!

Godisskålen har jag fyllt med den spännande och goda frukten litchi. Mums!



Ok, ännu ett kort på en välfylld fruktskål. Den gör mig så glad!

3 kommentarer:

  1. Gott det ser ut! :) Önskar jag hade en juicepress... vet inte riktigt vart den ska få plats i mitt minimala kök bara. :(

    Hoppas vi ses snart, saknar dig! Boka in 4-6 mars, tänkte lägga det som förslag för en Gbg helg! Wiieee!

    Ha det bäst! :)
    Puss!

    SvaraRadera
  2. Du är bäst sweetie!! Ska boka 4-6 mars genast, låter toppen :-) När flyttar du hit! Puss ;-)

    SvaraRadera
  3. Snart hoppas vi väl! ;) De flesta jobben jag söker nu är i sthlm... So the time will tell! Puss

    SvaraRadera