söndag 16 november 2014

Anti-ageing supersmoothie

Jag laddar mina smoothies med så mycket näring jag bara kan för att ge mig bästa starten på dagen eller återhämtningen efter träningen. Jag vill fylla på kroppen med massa näring, energi, antioxidanter och mineraler så att jag håller mig pigg, frisk, alert och evigt ung såklart.. haha!

Jag har kursat och kursat, haft en lång introduktion på mitt nya, spännande men väldigt tankekrävande jobb (här gäller det att vara smart och tänka på allt) men med hösten känner jag att jag går mot lugnare tider. Dags att meditera och promenera mera, ta mig tid att slappna av och kanske bara vara ibland. Hösten och vintern ska vara en lugnare period och jag känner av det behovet allt starkare. Har skalat ner på min to do lista och fokus är mig själv mer och min personliga utveckling i lagom takt :-) Tjoho för det!



Anti-ageing supersmoothie

2 msk hampafrön
1-2 msk hampaproteinpulver
1 msk kokosolja
1 cm ingefära
1 msk maca
saft från 2 st färskpressade grapefrukt
1 dl blåbär
1 dl svarta vinbär
1/2 granatäpple
1 msk Reservatrol Reds från Innate Response

Reservatrol Reds är ett superfood för anit-ageing och innehåller bl.a. samma antioxidanter som finns i vin, röda bär och frukter. Woop, woop!

Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar