tisdag 24 juni 2014

Superfrukost och superfoods

Så här ser det ut när jag ska till och göra i ordning frukost på morgonen. Först förbereder dagens green smoothie som jag har till mellanmål sedan tar jag fram alla superfoods och mixar med bär och kokosolja. Yummie and powerful! 

Superduper hälsofrukost.
Är stormförtjust i Go For Lifes superfoods. Jag tar 1 tsk camu camu tillsammans med 1 msk MSM i ett glas med vatten det första jag gör varje morgon. Man blir pigg direkt och det sätter igång magen.

Camu camu är en c-vitamin bomb från Amazonas regnskogar! Den innehåller stora mängder c-vitamin, mineraler, zink, magnesium, mangan, järn flera b-vitaminer, aminosyror och antioxidanter. Några av hälsoeffekterna är starkare immunförsvar, förenklar upptaget av järn och skyddar mot fria radikaler. 
C-vitaminet förbättrar upptaget av MSM som bland annat är bra för hår, hud och naglar.

Camu Camu från Go For Life

Använder ni koden SMP09 får ni 10% rabatt på er beställning på Go For Life! YEYEYE!

Ja, till mer superfoods!

Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar