tisdag 1 april 2014

Juicefabrik ute och hemma

Hängde häromdagen på Juicefabriken vid Fridhemsplan. Superbt pit stop för att fylla på med nyttigheter när man är hungrig eller bara sugen på något gott. Jag kan nästan inte beställa något annat än gröna smoothies när jag är på någon juice- eller smoothiebar. Är helt enkelt grön-frälst. Tycker att gröna smoothies man köper ute är lite fusk-smoothies, de är så proppade med fukter att de smakar nästan bara sött och fruktigt. Då ska ni smaka mina green smoothies om ni vågar. De smakar vår och grönska, lite landet. Haha :-)

Green smoothie på sköna Juicefabriken

Gillar inredningen med färska frukter och grönsaker samt skön grafittimålning. Lite grönsakslandet-goes-street över det hela.




Lite så här ser min egen green smoothie fabrik ut hemma när jag förebereder veckans första smoothies :-)
Love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar