fredag 31 augusti 2012

Spa och hår

Igår var vi på på Centralbadets spa och njöt! Vi har en rätt stressig vecka så det var verkligen galet skönt att unna sig avslappning i världsklass :-) Är supernöjd över att man även kan få i sig riktigt god raw food när man är där, wohoo!
Nöjd spagäst njuer av en energidrink och raw ratatouille

Fick komplimang för att mitt hår ser så tjockt och friskt ut. En väninna, som jag inte sett på ett tag undrade om det var mitt riktiga hår (haha) sedan sa hon att det måste vara all raw food jag äter. Just det! Just nu använder jag Faith in nature's hårprodukter, finns i flera hälsokostbutiker. Annars har jag alltid gillat Aubrey Organics hårprodukter som jag köper på www.clearlife.se Mitt hår har fått vila från stylingprodukter, fönar och plattänger under semestern. Det lär också ha gjort sitt, försöker använda dem mindre och mindre. Det märks verkligen på hårkvalitén. Raw food gör verkligen sitt också, YEY! Ett supertips är att använda pyttelite rå kokosolja på hårtopparna efter tvätt (inte för mycket bara ca 1/2 -1 tsk).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar