måndag 5 september 2011

Måndag!

Inte Raw Food men kul-food :-)
Då har man varit på rövartåg i Göteborg i helgen med alla goa tjejer :-) Inte mycket raw food blev det men roligt hade vi. Är sjukt sugen på råkost och bra mat efter att ha ätit mest lagat och känner definitivt av att kroppen behöver mer näring, energin sjunker och magen svullnar... De gånger jag återgår till mer lagad mat är väldigt lärorika och jag märker ganska snabbt hur min kropp reagerar och mår. Jag blir även mer och mer besviken på vanlig mat, som jag en gång tyckt så mycket om. Lärorikt minst sagt. Jag ska fundera lite över hur jag på ett bättre sätt kan tillgodose mitt råkostbehov när jag är ute och reser. Nästa gång kan jag göra det bättre :-)

Längtar till mer Raw Food :-)
Nu snart är det spinningpass som gäller, lockar sådär just nu efter en lång lathelg men jag lär må toppenbra efteråt!

Ha det toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar