måndag 30 maj 2011

Solig sommarsallad med jordgubbar

Woo, vilken fantastisk lunchlåda min pojkvän gjorde åt mig i veckan, den var grym. Många nyfikna som undrade vad jag hade för gott.

Strawberry salad de-luxe!
Sallad (ekologisk)
Tomat
Gurka
Lök (valfritt)
Jordgubbar
Valnötter
Olivolja (extra virgin, helst kallpressad)

Blanda alla ingredienser i en salladsskål och servera. Fantastiskt gott och somrigt!


Passade på att gå förbi nyöppnade Blueberry i PUB huset och fick med mig en grym Pure Greenius smoothie och en supergod fruktsallad. Just nu har de lite erbjudanden och provsmakningar så passa på att gå dit om ni har vägarna förbi. De har även en liten salladsbar där man kan komponera sin egen sallad, hur bra som helst!

Fruktsallad från Blueberry med bl.a. kokos och gojibär

Det här var min frukost igår. MUMS!

Egen frukost-fruktsallad

:-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar