torsdag 30 december 2010

Bryta sötsuget

Världens underbaraste Lisa på jobbet gick och köpte en tekopp och chai-te till mig i veckan. Hur go som helst är hon. Gissa om jag blev lycklig? Så nu kan man mysa med sin tekopp på jobbet :-)


Grabbar, se hit! Pojkvännen köpte en grymt snygg vinterjacka från Knowledge Cotton Apparel. Den är gjord av 100% återvunna PET-flaskor. Wow, hur bra är inte det? Istället för att förbruka mer av jordens resurser återanvänds förbrukat material.



Sitter och mumsar på lite chokladdoppade gojibär från Renée Voltaire och organisk choklad från Green & Black's. När jag frångått mina goda matvanor och sötsuget kommer igång brukar jag inköpa hälsosammare godisalternativ för att sedan övergå till raw godis och till sist undvika sött i största möjligaste mån. Det funkar hur bra som helst, ett tips för att bli av med sötsuget. Köpte även Renée Voltaires nya Berry Boost-askar, som man enkelt kan ta med sig i väskan/fickan. Gott värre! Inte helt raw men bättre än vanligt godis.


Så här välfylld blev vår enorma fruktskål efter att vi storhandlat. Galet mycket frukt blev det :-) Mums!

Gott Nytt År på er alla goingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar