söndag 15 januari 2012

Sista dagen

Det är sista dagen på min tarmrensningkur... Det känns så himla trist för jag kommer verkligen sakna den. Helt galet att man kan sakna något sådant, haha! Jag kan sammanfatta kuren med att säga att det känns som en nystart. Det kan ha lite och göra med det nya året och allt sådant men det känns verkligen som en nytändning och nystart i hela min kropp och själ. Jag har rensat i min kropp och mitt huvud, jag har fått en nytändning och mer energi. Det känns riktigt bra! Det har inte varit jätte jobbigt och tufft. Jag har bibehållit min vikt, känner mig fräschare och tycker att jag ser fräschare ut men det är svårt att avgöra själv ;-) Jag är redo... 2012 here I come!


Om en vecka träffar jag Johanna Bjurström Angner (från Sporteopathy), som ska göra en slututvärdering på kuren och genomföra lite tester på mig. Det ska bli riktigt spännande att se om resultatet är som det känns :-)

OK, jag erkänner! Efter att ha ätit råkost i några år, läst mycket om näring och hälsa så är jag inte den Sandra jag en gång var... Så, för att fira sista dagen på tarmrensningen var det inte pizza som lockade utan jag gav mig ut med sambon på en 13 km lång promenad och firade sedan med min kära superenergy-drink och smarriga raw chokladbollar. Det är grejer det. Som medicin för både kropp och själ. YEY!!


 Wohoo för mer energi och för 2012 <3

4 kommentarer:

  1. Åh va spännande det ska bli att få läsa om resultaten i nästa vecka! : )
    Goda bollarna och drinker ser ut....! Yum. Recept? : )

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad kul att hitta flera bloggar om rawfood med massor inspiration och tips - jag har också en, och har själv ätit så raw jag bara kan i över ett år nu. Älskar dina tips om caféer och lunchställen där man kan hitta rawfood i Stockholm - det finns ju långt fler än man anar!

    SvaraRadera
  3. Hej Sandra, jag har gett dig en award på min blogg:

    http://greenecojournal.wordpress.com/2012/02/01/liebster-blog-awards/

    SvaraRadera
  4. Resultatet från min tarmrening kommer strax, ska träffa fina Johanna imorgon och göra massa tester. Spännande!!!!

    Hej Annie, vilken fin blogg du har och wilke goda recept. Tack för det tipset och ska följa dig. Det är så roligt att hitta fler likasinnade och bli inspirerad. Supersnygga bilder :-)

    Wow! Tusen tack för att jag fick en award på din blogg. Jättekul för mig och blev superpeppad och ännu mer inspirerad att blogga vidare. Vilken bra blogg du har med massa bra information. Me like!

    Ha det gott vänner! :-) kramar i massor

    SvaraRadera